tiistai 12. heinäkuuta 2011

kenkiä

Viime torstaina kiitolinjan setä herätti mut puhelulla, kertoen että mua odottais 200 paria kenkiä liikkeen ovella.. Tuli vähän kiire lähteä sinne, suoraan sängystä tietenkin. Sain käytyä kengät läpi perjantaina ja nappailin muutamia kuvia lemppareistani :)

Huomenna on ekat kunnon tuotekuvaukset (korujen kuvia on lisätty jo facebookkiin), jossa kuvataan kengät, laukut ja kaulakorut. Illemmalla toivon mukaan saadaan liiketilan remontti loppusuoralle. Kiirehän tässä vielä tulee..

13 kommenttia:

Mai kirjoitti...

Prettyyyyy ;___;

Nisha kirjoitti...

Hnngh aivan ihania, varsinkin nuo viimeiset kengät! Aijai.

Anonyymi kirjoitti...

Saannen ehdottaa myös matalakorkoisia kenkiä, jotka olis yhtä upeita kuin nää! Oon sen verran pitkä etten mielelläni ostaisi/uskalla edes himoita noin korkeita korkoja!

Anonyymi kirjoitti...

viimeiset on ihanat :O ♥ vaikkakin aika korkeat..

Anonyymi kirjoitti...

"Saannen ehdottaa myös matalakorkoisia kenkiä, jotka olis yhtä upeita kuin nää!"

Samaa mieltä anonyymin kanssa. Korkeat korot on ihania, mutta itse taas en edes uskalla kuvitella pysyväni pystyssä noin korkeilla koroilla. Tosin oon huomannu, että suurin osa persoonallisista ja kauniista kengistä on joko ilman korkoa tai sitten ihan mielettömällä tolppakorolla :/ Olis mukava löytää sellasia välimalleja.

Anis kirjoitti...

Mulla ei pysy jalassa tuon malliset kengät, oon vammajalka :( tarvii jonkun remmin jalkapöydän yli tai nilkkaan. Tyydyn siis vaan kuolaamaan näyttöä. Niisk.

Anonyymi kirjoitti...

"Mulla ei pysy jalassa tuon malliset kengät, oon vammajalka :( tarvii jonkun remmin jalkapöydän yli tai nilkkaan. Tyydyn siis vaan kuolaamaan näyttöä. Niisk."

Mulla sama ongelma ):

leaf kirjoitti...

minkä kokoisia kengät tulevat olemaan? :P

Anonyymi kirjoitti...

OIOIOII MAHTAVIA KENKIÄ :)

Anonyymi kirjoitti...

Ooh nuo keltaiset :O <3

moderndayhippie kirjoitti...

Kiitos kaikille kommentoineille!

Yritän hankkia myös matalakorkoisempia kenkiä, upeita tottakai. Syksyn myötä ainakin tulee hieman pienempikorkoisia, mutta yritän myös juhlakenkiä hankkia. :) Vaikka itse viihdynkin 15cm koroissa, tiedän kyllä että kaikki ei viihdy.

leaf: kengät tulee väliltä 35-41 :)

MouMou kirjoitti...

En kestä, ihania kenkiä!<3

Mirre kirjoitti...

Ihania kenkiä, korkoa on vaan vähän turhan paljon omaan makuuni :D Sattuu kävellä!