tiistai 10. toukokuuta 2011

Onnellisia uutisia :)

Nytkun vihdoin olen melkein selvinnyt adhd-onnellisuuskohtauksestani, pystyn ehkä juuri ja juuri naputtelemaan tänne uusimmat kuulumiset.

Ongelmia on viime aikoina riittänyt, viimeisimpänä olen saanut pettyä aikuisten ihmisten käytökseen.

Kaikki piti olla liiketilan suhteen aika kunnossa, kunhan saan henkkoht jutut ja laina-asiat selviksi. Sitten kun ilmoitin nimeltä mainitsemattomalle toiselle yritykselle olevani valmis ja aion ottaa tuon liiketilan, näistä ihmisistä ei enää kuulunutkaan mitään. Olen odottanut sähköpostivastausta yli viikon, lähettänyt jo varmistusviestiäkin, että onko edellinen tullut perille. Eilen soitin tuolle naiselle ja hän vastasi koska ei tiennyt kuka soitti. Oli kuulemma kiire ja lupasi soittaa myöhemmin uudestaan. Soittoa ei koskaan kuulunut. Tänään yritin soittaa uudestaan, mutta yllätysyllätys mulle ei enää vastattu. Jonkunsortin aikuisten mykkäkoulua ilmassa, eikä mitään hajua miksi.

No minä sitten jo luulin, että koko homma kaatuu tähän. Alunperin vuokranantaja kun sanoi, että joudun vuokraamaan koko tilan ja hankkimaan yläkertaan alivuokralaisen jos en koko tilaa halua. Päätin tänään kuitenkin varmuuden vuoksi soittaa vuokraajalle uudestaan.

Liiketila on vielä vapaa.
Suostuu vuokraamaan pelkän alakerran mulle halvemmalla.
Saan aloittaa vasta heinäkuussa kesäkuun sijaan.

Ja meen huomenna tapaamaan vuokraajaa, katsomaan vuokrasopparia ja toivon mukaan allekirjotankin sen!

2 kommenttia:

Annika kirjoitti...

Jes,mahtavaa! Täällä onkin jo odoteltu kuulumisia :)

http://annika-diamonddiary.blogspot.com/

Anonyymi kirjoitti...

Onnea! On ollut kiva seurata kun jonkun unelma käy toteen :)